Siłownia Dębno

1 of
Wstecz Dalej

O Firmie

  • ID Firmy: 1555

  • Dodane: Lipiec 9, 2019

  • Wyświetlenia: 33

Opis

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa od tych, którzy im się podporządkowują, dodaje nam pewności siebie i energii, poprawia libido. Każdy człowiek powinien dbać o to, by poziom tego hormonu utrzymywać obok siebie na wielkim stopniu. Niezależnie bowiem od innej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że lecz nie musimy już zabiegać o przetrwanie czy prześcigać się o samice jak swoi przodkowie- testosteron dobrze jest nam cholernie potrzebny. Zwłaszcza gdy uwzględnimy fakt, że w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek małej wielkości plemników w nasieniu ludzi o ponad połowę!

Siłownia Karlino

Bezpośrednią tego uwagą jest słaby testosteron, z serii przyczyn tego zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni mówią, że to efekt wzrastającego odsetku klientów z nadwagą (im więcej tłuszczu, tym statystycznie niższy testosteron), inni wierzą, że to przez estrogeny, których wręczamy sobie z zewnątrz. Ja pogodzę się z tymi, którzy za pierwszego winowajcę mają… stres. Nic tak ponieważ nie zaburza naszej gospodarki hormonalnej, jak przewlekłe napięcie. Jeśli jesteś na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Odda się z ostatnim walczyć. Niniejszy produkt podpowie Ci nie tylko, jak się wyluzować, ale także kiedy pozostałymi formami dać sobie wyższy poziom hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To odpowiednio ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Reagując na bliską metę- mobilizuje nas do podejmowania, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety obecnie w wielkiej w grupie przypadków martwimy się rzeczami, jakie nie stanowią zagrożenia bycia, więc mechanizm z zamierzchłych czasów bardziej przeszkadza, niż pomaga. Tymże znacznie że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (jakie to oczywiście odpowiadają za nowotwory i choroby serca- dwie główne przyczyny zgonów w końcach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), przenoszenie się tłuszczu, czy kłopoty ze snem, przemęczenie i drażliwość. Oraz co najniebezpieczniejsze dla facetów- konkuruje z własnym testosteronem. Dlatego powinieneś się imać wszelkich rodzajów (no, może poza heroiną…), by się wyluzować. Medytacja to bezwzględny numer sam na liście lekarstw na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy umysł i doskonały sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny punkt- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że jesteś kogoś, kto ten masaż będzie wymagać Ci grać 😉 Po piąte- związek z drugim człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Jeszcze tak działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są wyłącznie dla kobiet, znerwicowanych bab)… i wciąż jedna, bardzo oryginalna informacja- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w górę w geście triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, że jesteś trwały siebie, więc zaczyna mieć więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest używanie istotne, dlatego zawsze stosuję nań specjalną uwagę. Uznaj je za podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Karlino

Walcz z nadmiarem estrogenów

Tak jak kobiety wytwarzają nieznaczne porcji testosteronu, choć niektórzy myślą, że obejmują go jedynie samcy, tak i my wytwarzamy takie ilości estrogenu, choć stosowany jest zwłaszcza z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, by nie zdominował naszego testosteronu. Najistotniejszym czynnikiem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To wyjątkowo tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, jaki z serii powoduje przekładanie się tłuszczu… i organizacja się zamyka. A wtedy się dziwisz, że tyle ludzi ma znaczące piersi i brzuchy, jakby stanowili w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak istotne jest pamiętanie o sytuację także jak mocno lenistwo otacza ich męskość, na pewno chwyciliśmy się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Obecna w butelkach zawiera pochodzące z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj także mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i kilka piwa (chmiel co prawda ma roślinne odpowiedniki estrogenu, jakie w krótszym stanie na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to już duża dawka tych niekorzystnych związków)

Siłownia Karlino

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie zauważasz to rano, rodząc się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego wystarczającą ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego jakości. Można więc otrzymać na morze sposobów. Przede każdym- przewietrz pokój przed wyjściem do łóżka. Badania pokazują, że dużo śpi nam się w lekko chłodnym pomieszczeniu. I zapewne w takim, gdzie jest znacznie tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na przynajmniej godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz mózg, gdyż sprawiają wrażenie, że istnieje dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (znanej jako hormon snu). Dodatkowo warto spróbować, bądź nie śpimy na kupno miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, ale warto dmuchać na zimowe), nie poruszać się przed snem grami czy filmami także nie jeść posiłków na 3 godziny przed snem. Choć to mit, że przytyjesz, ale gdy organizm skoncentruje się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które ułatwiają zasypianie. Należą do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj drink z nich przez dwa tygodnie, potem przez taki tenże czas inny, i naprawdę w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj oraz o to, by posiadać duży poziom witaminy D (na okres jesienno-zimowy sugeruje się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go rano, gdyż więc znacznie się wchłania), cynku i selenu. Natomiast jeśli zatem dla Ciebie wciąż za chwila- możesz sprawdzić DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są pytania, które mówią, że nie wykazują szczególnie mocnego działania, lecz są i takie, które próbują ich skuteczność. Moja marka istnieje taka, że każdy organizm jest oryginalny i warto próbować na sobie, jeżeli zapewne są to prawdziwe środki. Wtedy skoro nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Jeśli nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Karlino

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze znaczenia są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Panuje tam wiele niższa temperatura, co daje żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i właśnie pogarsza jakość nasienia. Jeśli pracujesz na saunę- nie wykonuj tegoż przeważnie niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się także nie brać długich, gorących kąpieli. Nie przechowuj laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie noś obcisłych bokserek ani spodni. I dużo śpij nago. Twoje „wory” będą wniebowzięte.

Siłownia Karlino

Bądź obowiązkowy

Tworzę na nauki dwojaką aktywność: Fizyczną i fizyczną. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji zdania są bardzo podzielone- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni dostarcz ją podają. Cóż, tu także musisz dać się na siebie i osiągnąć eksperyment- sprawdź, jak zadziała na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, znaczyć to będzie, że warto. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli prędko nie byłeś na siłowni zaś nie znasz odpowiedniej techniki- nie kieruj się od razu na nie wiadomo jak wielkie sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania pokazują, że często ćwiczenia dużych części mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, powodują duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie pracuj to na tyłku, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I podejmuj. Mam okazję, że nie olejesz przekazanej w ostatnim artykule nauki i sprawisz kroki, by stawać się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Karlino

 

Zobacz również partner do seksu

Komentarze

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o